Monday, September 01, 2008

Va heter Science-Fiction Filmen....?


Film Frågan 3

a) Outfit Planeten ..?
b) Vi på Ostbågen ..?
c) Slaget på Ostbågarna om kvällens Outfit ?
Stephan Spelberg: Nu är vi inne lite på mitt område, kvalitets sciencefiction.
Jesper: Känner mig vilsen på det här området. Det här löser vi lätt med din hjälp.
Stephan: Gå du till kylskåpet och hämta in lite isvatten. Jag kör det här som ett solo.
Alltså. Frågan är ett fälla. Killen bakom soffan, fåtöljen eller vad det nu är för något, har en walkie-talkie med räckvidd högst 800 meter....
Jesper: Här är iskuberna i mineralvatten!
Stephan: Hur fan han kan se den där nakna människan begriper jag inte...
Jesper: Äh, det är ju bara en affisch, en trailer för filmen.
Stephan: Men jag ser inte en Ostbåge...
Jesper: Jo, här! Tog med mig hela skålen.
Stephan: Så förvirrande. Måste du gå klädd sådär! Det verkar så ohygieniskt!
Jesper: Skall du ha en ostbåge av mig? Klaga då inte på min klädsel.

No comments: