Monday, September 01, 2008

Actionrullen som är mest känd under namnet....


Film Frågan 7
a) Mannen på Flaket ?
b) Goodbye Mr Phelpps ?
c) Cafe´Rubinstein Breakdown 09:00 p.m. ?
Jesper: Oj,Oj,Oj. Verkar vara ännu en super film med supermycket handling.
Stephan: Mycket rå grabb- action, gissar jag! Gräshoppssvärmar som attackerar, man kontaktar president of the whide house, helikoptrar som landar på vaxkabinettets tak... men om sanningen skall fram, har jag faktiskt missat den här, så jag har inte den minsta ledtråd.
Jesper: Rentav en konditorifilm till?
Stephan: Du menar att de är av choklad? Jag tror inte att det är attrapper, vapnen i alla fall.
Jesper: Mest associerar jag nog till Phelpps..., goodbye, låter drastiskt. Kanske honom de lämnade på flaket?
Stephan: Slagorden på väggen antyder något politiskt? Baden-Baden?
Jesper: Men här har vi KATARINA BAHNGATE !! Hon nere till höger ! Du sa fel på förra filmen!
Stephan: Ja, det är väl typiskt. Antagligen har du fel, inte jag. Du kan väl hämta några apelsiner i köket.
Jesper: Ja, det kan vara gott med lite lunchpaus.
Stephan: Ta in några läsk också. Du kan rulla in apelsinerna om du vill.

No comments: